Fältövning

Sart åker man tillbaks till Boden. Vi ska ha vår första fältövning. Det betyder alltså att vi ska ligga i ett tält i 8 dagar (om jag minns rätt)... Vi skulle b.la. skjuta med Ak:n samt lära oss hantera kniven.

Eftersom vi ska ut i fält kommer jag att lämna dator med tillhörande Internet hemma och kommer alltså inte att uppdatera bloggen någonting när vi är i fält (om jag inte, på något sätt, får tag i en dator med Internet). Jag kommer få resa hem på torsdag v. 34, dock då med tåg... Så jag kommer troligtvis att komma hem fredag morgon istället.

Jaja, nu är det bäst att jag sätter fart så jag inte missar bussen till flyget!
Kommer nog ta en del bilder, så nästa uppdatering kommer nog att innehålla bilder!

//620 Strömgren Out!

Kommentarer
Postat av: Gudrun Renheim

Hej Victor! Nu har jag uppdaterat mig på din blogg och jag måste säga att du skriver så himla roligt och underhållande så jag önskar att jag vore en liten mus som bodde på ditt logemente. Tänk att få se dig sitta och jävlas med nål och tråd, städa, bädda sängen, göra vapenvård mm mm. Det skulle vara riktigt häftigt! Ett är då säkert och det är att din kondition kommer att bli avsevärt mycket bättre. Det verkar som om du trivs med livet i lumpen iaf, bra Victor! Du blir nog en bra soldat, annars kan du bli författare!!! Hoppas fältövningen blir bra och att ni slipper dåligt väder, fast det är klart att ni måste öva i regn och snö också! Lycka till! Ha det gött! Kramar från oss i VillaMaGu!

2009-08-09 @ 22:01:57
Postat av: Mickan

Jag håller ögonen på dig ;)

2009-08-21 @ 21:05:47
URL: http://michaelasaell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0