Träd... Träd... Och åter träd... Vänta där var en stuga!

Nu sitter man på tåget påväg norrut.... Sverige är ett fint land, synd att man inte ser så mycket av det pga av alla träd... IBLAND ser man lite sketen stuga eller något... Men det mesta av landet består av skog och åter skog...

Sitter här med tre andra killar som även de ska in. En annan kille var, liksom jag, uttagen att köra bandvagn på trosskompaniet. Vi kanske hamnar i samma pluton (Sjukvårdsplutonen). Han var inte på infohelgen så han vet inte...

Jaja, jag rapporterar in mer senare, det finns inget eluttag och jag vill spara på batteriet och så...

Ha det bra!
//230 Strömgren

Kommentarer
Postat av: kari

Hej Victor!

Ja du har en riktigt intressant resa framför dig,och jag hoppas du skall trivas och träffa många nya kontakter.Kul att du skriver och berättar,skall bli spännande att "följa"med dig.

Sköt om dig och ha det riktigt bra.

Kram från moster Kari

2009-07-26 @ 22:08:33
Postat av: Strömgren

Tackar =)

2009-07-31 @ 23:56:31
URL: http://tvahundratrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0